Friday, February 6, 2009

[Holland] Veldhuis en Kemper -- We Moeten Praten [Folk-Pop]


Artist.: Veldhuis en Kemper
Title: We Moeten Praten
Type: Normal
Genre: Folk/Pop
Bitrate : VBR kbps
Source: CD
Preset:LAME v3.97
Rip-Date:2009-02-05

Veldhuis en Kemper is een Nederlands cabaret- en muziekduo, bestaand uit Remco Veldhuis en Richard Kemper. Het duo is in 1997 bij elkaar gebracht door een gezamenlijke vriend, die er genoeg van kreeg om steeds maar van beiden aan te horen dat ze graag op het podium wilden staan. Geen van beiden had theaterervaring, maar nog diezelfde avond al bleek er chemie te zitten tussen de twee.
In de twee jaar die daarop volgden, leerden ze elkaar beter kennen. In 1999 eindigden Veldhuis & Kemper als tweede achter Marc-Marie Huijbregts op het Camerettenfestival. In 2002 gaat Veldhuis & Kemper in premiere met het eerste avondvullende cabaret-programma ‘Half zo Echt'. Met als Finalenummer Ik Wou Dat Ik Jou Was. Het nummer bereikt de nummer 2 positie in de Nederlandse Top 40, wordt in 2003 het meest gedraaide Nederlandstalige nummer, en wordt verkozen tot 4e Beste Nederlandstalig nummer aller tijden. In juni 2003 verschijnt het debuutalbum Half zo Echt met daarop naast Ik wou dat ik jou was nog 11 andere liedjes. Dit album wordt Goud en krijgt een Edison Music Award in categorie Beste Kleinkunst/Luisterlied.

::TRACKLIST::

1. We Moeten Praten
2. De Tien
3. Spaar Me Niet
4. Zij Aan Zij
5. Hier Klopt Iets Niet
6. Een Week
7. Niet Te Laat
8. Volkomen Kut
9. Beter Moeten Weten
10.De Liefde
11.Alles Is Gezegd
12.Inconvenient Trut (Bonus Track)

DOWNLOAD:

http://sharebee.com/530fc5d7

0 comments: